nslhnak benim doğumum medipol’de oldu yenidoğan sünnetine indirim yapıyorlardı ama ben hemen yaptırmak istememiştim sanırım siz yaptıracaksınız ama fiyatı çok pahalı geldi bana engin beyde baya meşhur ama üsküdardaki yer daha uygun fiyatlı oradan da memnun olan çok o yüzden orayı düşünüyorum ben