Ahh içim sızladı okurken, bende yakında işe başlayacağım daha 4 aylık bebeğim aynı korkuları yaşıyorum. Ya beni az severse ya unutursa ya ben yokken bana ihtiyacı olursa hemen gelemezsem.. aklımda binlerce soru şimdiden düşünüp düşünüp ağlıyorum ve ücretsiz izne ayrılma imkanım benimde yok maalesef o kadar iyi anlıyorum ki sizi 🙏🏻 umarım geçer bu günler