NmalkoC Karakiz1 bende merkezdeydim canım bozuyuke yakın köyümüz küplü köyü duymuşsundur belki 2016 da iş için bursaya bir geldim evlenip kaldım burada ama bilecik gibisi yok 🌸
Karakiz1 NmalkoC Aslen eskişehirliyim ben bi ayağım eskişehirde ama gelin geldim bozuke kaldık gıttık burlarda 4 sene oldu bakalım ✌ sakın bozuyuk
HurremSultannn kurtege yok aşkım bence bizim burda kedi çok var onların yüzünden olabilir. Az yağınca boyle tuhaf koku geliyor sanki