HurremSultannn Tatlican bilmiyorum ya az yağdı belki o yüzden bazen geliyor yağmurdan sonra burnuma pyle koku bazen de mis gibi kokuyor anlayamadım😄
Orenda_ Tatlican Amasya yarın yağacak Allah’ım nasip ederse bugün çok acayip bir sıcak var ne dışarıda duruluyor ne içerde…🥵
kurtege HurremSultannn biz hiç koku olmadık . Çok hoş koktu hatta . Hangi mahallesi göle mi yakınsınız yoksa 😅
HurremSultannn kurtege yok aşkım bence bizim burda kedi çok var onların yüzünden olabilir. Az yağınca boyle tuhaf koku geliyor sanki