Bana 500₺ geldi evim Güney cephe 160m2. 4 torba kömür (o da linyit karışımı) 400₺.
bir ayda hadi diyelim 4 torba yaktınız ki yetmez, tüp aldınız şu bu masrafı geldi 500-600₺ ye. Bence iyi veriyoruz hem her yer ısınıyor hem soba derdi yok. 3 ay alsanız kömürü 1200₺ gider ocak Şubat Mart. Yani insiyatife kalmış ama bilemiyorum . Yıl sonu açıklarını biraz eklemişler faturalara zam da var haliyle. Yine de hastaneye vereceğim parayı faturaya vereyim hasta olmayalım kafasındayım🤷🏼♀️