Ben yandim ki ne yandim... elektrikli kombi kullaniyoruz, mecburen. Cunku burda dogalgaz yok. Ve koca ev kesinlikle sobayla isinmiyor. Kazanli kalorifer deseniz, esim evde yok ve yakacak kimse yok. Üstelik kombi son 1 aydir 60 derecede. Bakalim fatura ne gelecek. ( gereksiz elestriler yapmayin gercekten mecburuz isinmak icin, bogazimda kisarim belki ama evi isitmak zorundayim bebegim icin, ve yeni dogacak diger bebegim icin)
Ha belki benim hic duymadigim isinma fikirleriniz varsa alabilirim