Aydakisiyahkedi migrosta peja diye markanın alkolsüz birası var ben ondan içiyorum canım isteyince veya Haliç diye bir markanın var ama onun tadını sevmedim tombul Efes gibi 😂 hem sütümü sağıp atmama da gerek olmuyor süt üretimine de yardımcı oluyor 😂