annebebek5200 ben de genelde mehmet efendi markasının yapıyorum herkes de çok sever yaptığım kahveyi özellikle kayinpederim kahve tiryakisi ben 2 çay kaşığı koyuyorum kahveyi 2 çay kaşığı şeker küp olursa 2 tane suyu ekleyince ateşe koymadan önce iyice şekeri eriyene kadar karıştırırım sonra en kısık ateşe koyarım hiç ellemem köpük olana kadar sonra köpüğü alır bi tasim daha kaynatır fincana koyarım yalnız yumuşak içimli bi kahve ararsanız dibek kahvesini tafsiye ederim osmanlı dibek kahvesi on numara oluyo her akşam çocuğu uyuttuktan sonra bi fincan içer öyle yatarım