mucizem24 Oğlum 4 aylık bir dahaki ay mama sandalyesi alacağız foruma baktım genelde ebebek markasını önermişler Baby Plus ama bir sürü çeşidi var Hangisi güzel ya da Bildiğiniz başka bir marka varsa önerileri açığım kızlar
Defnegzm mucizem24 trendyoldan markasız gayet uygun fiyatlı sonradan masa sandalye olabilen olan bir mama sandalyesi aldım valla çok memnunum gayet iş görüyor bence çok abarttı paralar vermeye gerek yok
kzlrm0606 mucizem24 merhaba post açmıştım mama sandalyemi satıyorum hiç kullanmadık sadece kutusundan çıkardık babay plus gourmet marka uyguna veririrm
badesii Biz de pilsanın dümdüz mama sandalyesini aldık ikeanınkine benziyor bence içinde ped vs olmayan bir ürün alın temizliği daha kolay olur zaten saatlerce oturmayacaklar kullanım kolaylığı daha önemli bence bu seçimde 🌸
nebutantana30 mucizem24 kesinlikle e bebeğin şu ucuz mama sandalyesini almayın hiç sağlam değil bebeğim 14 aylık önüne doğru eğilirken düştü yere kemerini de asla taktırmaz boynunu kızartıyor çekiştirerek.
dugme mucizem24 vallahi ikinci el 400 TL ye aldım 4 baby şu anki fiyatı 4000 TL ve çok güzel bence ikinci el bakabilirsiniz çok çok kapsamlı bir şey istiyorsanız Chicco polly progress 5 müthiş 🤌
Tubse mucizem24 ben prego kullanıyorum memnunum ayarlanabilir koltuğu çıkıp takılabilen ön kısmı üstünde yıkanabilen koruyucu var plastik beğeniyorum 6 aydır kullanıyoruz