tosuncukannesi sila içeriğini inceledim glikoz şurubu şeker yazmıyor bunların farklı bir ismi var mı 🤔
tosuncukannesi ummuhanipekoglu içeriğini inceledim glikoz şurubu şeker yazmıyor bunların farklı bir ismi var mı 🤔
salihayilmaz bebevita iyi bir mama değil canım hiç önermem, içinde glikoz şurubu var, hiç sağlıklı değil. ben bebelac gold kullanıyorum hiç gaz yapmıyor, siz mama dışında birşey veriyor musunuz?
eminee90 tosuncukannesi içeriği glikozlu nişastalı bir mama kesinlikle vermeyin derim bütçenizi çok zorlamıyorsa kullandığınız mama çok iyiymiş onunla devam edin. ya da normal bebelac verebilirsiniz o daha uygun
tosuncukannesi eminee90 reyhanturhan EsilaMs bu bilgileri dikkate alacağım 2 gündür gaz sancılarımız azaldı yorumları da okuyunca vazgeçtim teşekkür ederim bilgilerinize
reyhanturhan gıda dedektifi açıklamıştı hem glikoz şurubu içeriyor hem de yurtdışındaki maması dah aiyi ama Türkiyeye kötü içeriklissini gönderiyorlarmış. iyi diyeni duymadım bebivita için. bütçeniz uygun değilse bebelac deneyebilirsiniz
EsilaMs tosuncukannesi kaynak değil yani baya devlet toplatmıştı iyi hatırlıyorum şuan satılması bile suç bence içeriği hiç iyi değil . Ben aptamil ve sma kullanıyorum ikisindende memnunum . Aptamilin içeriğinde probiyotik var mesela çok memnunum gerçekten . Bir ara yerli ve keçi sütlü diye baby goat denedim denemez olsaydım . Kabız yaptı kızımı ve iğrenç bir mama. Ülke olarak beceremiyoruz sağlıklı olmayı.
Bosssmom tosuncukannesi bende bebeğime Kullandım bütün mamaları denemiştim en iyi gelen mama bebivita olmuştu ama daha sonra mamaya güvenemediğim için vicdan azabı çekip biraz büyüdükten sonra değiştirdim kabızlık problemini gaz problemini atlattığı zaman bebelac golda geçtim ama bebivita kabızlığa gaza iyi geliyordu daha küçükken
Elf55 tosuncukannesi bizde bebelac kullanıyoruz ama hiç gaz problemi yaşamadım hatta kızıma yaradı her bebek bünyesi farklı tabi