İlk başta aptamil kullanıyorduk çok pahalı olduğu için para yetişmiyor sonra bebelac golda geçtik gaz problemlerimiz başladı ve arada kabızlık oluyor birkaç kişiden bu mamayı duydum fiyatıda çok uygun ve gaz yapmadığını söylediler aranızda bebivita marka mamayı kullanıp memnun kalan var mı?