Alparslan1 bende mama değiştirmek istemiyorum her mama değişiminde sistemi bozuluyor çocuğun doktorda zaten her mama aynı değiştirme dedi ama yinede çare olacaksa değiştiririm dedim belki ek gıda süreci bizim için güzel bir süreç olur öyle umut ediyorum. Siz ne güzel bir başlangıç yapmışsınız daim olsun inşallah 🙏🏻