Keremikobayky yabancı yayınevlerinden çok kitap alıyordum ben kızım küçükken. Özellikle usborne, nosycrow, priddybooks. İnteraktif kitapları tercih ediyordum. Sök-tak, hareketli, takipli, sesli, dokun hisset gibi.
Usborne’un parmakla boyama kitapları var. Onlar çok güzeller, oyalayıcı oluyorlar hemde. Magnet kitaplar var, kızım bunlara hala bayılıyor. Peppa pig ve bluey var bizde. Kitap sayfalarında magnetlerle oyun kuruyor.
İkinci el bulabilirseniz işkültür 10 tatlı ayıcık kitabı çok güzel. Saymayı öğretiyor çocuklara. Her sayfada bir ayıcık eksiliyor. 10 küçük maymun olarak bulursanız onu da alabilirsiniz.
Şu an baskısı olmayan kitaplar benim her zaman favorim olmuştur. Planlı bir hamileliğim olsaydı, seneler öncesinden birçok kitapları stoklardım muhtemelen.😁