Bizde de sincap kitap serileri en sevdiklerimiz oldu:) bir kitabı da bir süre tekrar tekrar okuyun, onu ezberliyorlar hareketlerini filan yapıyorlar.
Ekransız 15. Aydan sesleniyorum bu arada. İlk 10-12 ay çok zor değil bence ama şu ara görüntülü konuşurken sonrasında telefonu vermemek için eline direniyorum, çok istiyor. Tv hiç açmadık.