milletsanakanalizemiolacak hunilimomy düzelecek gerçekten. Bizde randevuyu bekliyoruz alerjik geliyor banada ağlıyor şuan uykuya direniyor benim bebe ben istikrarlı bir şekilde pışpışlıyorum
hunilimomy milletsanakanalizemiolacak ah kendi kendine uyusa 😂 yani yerde uyuyakalsa ben bise oldu sanıp uyandırırım korkudan
milletsanakanalizemiolacak hunilimomy ahahahah biraz kendi halinde kalsın gerçekten kendisi uyuyacak merak etmeyin öyle sanmazsınız kol içine yada avuç içine çok hafif tırnağınızla dokunursanız sinek dokunusu gibi bisey olmadigini anlarsinjz🤣
hunilimomy nrhnoktay tek cocukta master yapmayı düşünüyorum 2.cocuk düşünenlere başarılar diliyorum 😂
Birdunyabircennetannesi hunilimomy 2 yaşla bir şekilde mücadele ettim de 3 le mücadele asla edemiyorum 🤦 2 yaş fragmanmış dedirtti bana
Birdunyabircennetannesi hunilimomy 4 yaş sendromu yoktur inşallah benim gücüm kalmadı 🤦 Ay bacım inşallah size vurmaz 3 yaş sendromu ama kime sorsam durumlar vahim 3 yaşta 🤦
hunilimomy milletsanakanalizemiolacak mesela suan bende uyumamak için krize girdi babasında uyuyackmis insallah uyurlar 😂
Birdunyabircennetannesi alpinannesi3 Kim iyi diyordu diyen varsa helal olsun 3 yaş aman Allahım gelmeyin gelmeyin 🤦
alpinannesi3 Aydan sesleniyorum herşeyi kendi yapıcak yapmazsa kriz yerlere atıyor kendisini , canı ne zaman isterse o zaman uyur asla sen uyutamazsın, dışarı cıkıyoruz kendi istedigi yere gidicek yoksa kriz ayyy yardım edin diye bagırmak istiyorum bazen🤣🤣
milletsanakanalizemiolacak hunilimomy uyumazsada sorun etmeyin gerçekten illaki bitkin düşüp uyuyacak sendromları çok kolay atlattık biz ve kızım çok ağır yaşıyordu gerçekten doktoruna bila kafa tutmuşluğu var
nazzliiii Aydan selamlar :) biz de bu hafta memeyi bıraktık onun huysuzlugu var biraz üzerimden inmiyor pışpışla uyumaya basladık ama uykuya cok zor geciyor tepinerek aglayarak müdahele etmiyorım pışpışa devam ediyorum pes edip uyuyor yorgunluktan ztn yemek konusunda yogurt yememekle inatlasıyor bayadır yogurt yemek istemiyor ayran kefir veriyorum günlük yemek konusunda iyiyiz yer genelde yogurt haric . Meme huysuzlugı beni cok yoruyor odaya gidiyorım sakinleşmek icin o ağlarken migrenim de baslıyor agladıkca dayanmaya calısıyorım bi şekilde sabııırrrr YA RABB hepimize 🤲🏼🌸
hunilimomy nazzliiii memeden kesme süreci biraz yıpratıyor neyseki biz onu atlattık bian önce sizinde atlatmaniz dileğiyle 🌿
nazzliiii hunilimomy evet oyle bi sinirle bırakmaya karar verdim göze alarak herseyi cnkü yoruldum emzirme olayından alıskanlıga döndü birazda bi kac güne düzene gireriz inşş tşk ederim iyi dileklerinz icin