Ozooo Merhaba kızlar nasılsınız ? Bebişler kaç aylık oldu, gelişimi nasıl ilerliyor ?Biz 11 ayı geçtik yaşına bir hafta kaldı yürümüyor ama emekleme , koltuklara kalkma var ne zaman yürür bilmiyorum inşallah uzun sürmez sizin bebeler neler yapıyor sohbet edelim 💕🫶🏻
[silindi] Ozooo 16 aylık oldu. Yürümüyor adeta koşuyor. Aşırı meraklı her yeri karıştırmak ve keşfetmek istiyor. Özellikle mutfak en sevdiği alan. Ben ayağa kalkıyorum benden önce nereye gideceğimi tahmin edip uçuyor. Bir kaç kelimemiz var. Özellikle bana baba demeyi çok seviyor. Bende artık onun babası olduğuma ikna oldum sayılır.
Elfkaraks Ozooo 13 aylık olduk 3 aydır yerimizde asla oturmuyoruz. Emeklemedik hiç fakat ayağa kalkma çabamız hiç yok sanırım çok alıştırdım hazıra. Baba dede mama meme gel gel git bunları söylüyoruz😅
papatya__ Ozooo 3 aylık ağlıyor çok güzel ağlıyor sureklı aglıyor uyumak istemiyor gezmek istemiyor napmak istiyor onuda bilmiyorum
kaderbilge Ozooo 5 ayligiz emeklemeye çalışıyor ama daha bilmediği için sürünüyor dönüyoruz sadece bazen döndüğünde kolunu alttan çıkaramıyor onun dışında geri sırt üstüne dönebiliyor ayagini ağzına sokmayı öğrenmiş dişlerimiz çıkmadı daha
azicikgobekatalim kaderbilge ay benimki de aynı. Ekleyecek olursam, Ek gıdaya geçtik uyku süreleri uzadı sanki maşallah diyeyim (5ay 9günlük)
Asel917 18,5 aylık🌸 Karıştırma meraklısı bıraksan akşama kadar karıştırır😂Bizim yaptığımız şeyleri taklit ediyor, cok hareketli, hayvanlari soruyoruz seslerini cikariyor, baba, mama, dede gel, dayi, teyze anne,kus, kedi vs gibi kelimeleri var.
eylulmaysa Ozooo 3 aylık hobileri yemek ve ağlamak becerileri her şeyden nefret etmek tipsiz tipsiz bakışlar atmak ha bir de kendi başına doğrulmayı öğrendi gündüzleri de uyumamayı çıkarttı 😁😮💨
Madamehappyyyyy Ozooo Şuan 13ay4 günlük Kolik bir bebekti hep ağladı 40 gün bizim de anamız ağladı 3 kişi zor baktık. 🤣6 aylık popo ile ilerliyordu hiç dönmedi 8 aylıktı yataktan düşer korkusu olmadı. 9 aylık normal emeklemeye başladı 11 aylık oldu yürüyordu.şuan 13ay4günlük :) Anne-Baba-dede-ver-hadi-bulebule-gel-bay bay- efsu(Elifsu)-hacı-Abi-aba(abla)-cart curt-waw -bu-di Siri (hey Siri) kelimelerimiz var. Fransızca da beni öp dediğim de öpüyor. 😅 Evin altını üstüne getiriyor oyuncakların yüzüne bakmaz elektronik eşya delisi evde olmayı sevmez hep dışarı parka gitmek istiyor asla elimi tutmak istemiyor kendi yürüyecekmiş merdivenler den kendi inip çıkmak istiyor.0 ekran :) sadece telefon dan ben çok fazla Siri’yi kullandığım için Siri demeyi biliyor.Buaralar tamam mi diye sorduğum da kafasını sallayıp tamam der gibi göz yumuyor. :)
Gamzecelik Madamehappyyyyy benim kızım 15 aylık ve sadece baba mama meme diyor. Onun dışında konuşmuyor bizde ekran var tabletten bir şeyler izliyoruz. O sebeple mi konuşmuyor sizce ?
septembrmom Tam 300 günlük :) Emekliyor, ayağa kalkmaya çabalıyor, güzel yiyor 🧿 Anne (bilinçsizce) diyor ve babildiyor. Mamamamma dededede mememme 😅 Alkış, sar makarayi kol sarma gibi taklit yetenekleri var. Her yaptığımızı taklit etmeye çalışıyor, geçenlerde elimi sabunluyordum baktım aynısını yapıyor:)
Birdunyabircennetannesi Ozooo 3 yaşında düz duvara tırmanıyor uyumaz yemez enerjisi bitmek bilmez 3 yaş sendromunu dibine kadar yaşar Babasıyla aramıza kaynana gibi girer 😅
gokceege Ozooo 11 ay 13 günlük uzun zamandır emekliyor her yere tutunup kalkıyor . Koltukların üzerine çıkıp geri iniyor 😂 yürümemize çok az kaldı bazen kendini deniyor ellerini bırakıp 2 3 adım atıp oturuyor🥰
milletsanakanalizemiolacak Ozooo 1 buçuk aylık Beceriler : Sadece memede durmak,uykuya direnmek,çok fazla ağlamak,kolik olmak,bize düşman gibi kaşları çatık bakmak,elektrik süpürgesiyle konusup ona cilveli gülüşler atmak,susmamak ama asla susmamak
anonim33 Ozooo 9 aylık emekliyor tutunarak ayağa kalkıyor çok meraklı her yeri karıştırmak istiyor ben nereye gidersem oraya geliyor😅 dişi çıktı beni bile ısırmaya başladı 🤣🤣 babildiyor bababa dededee diyor🤭😃 kaşığı elimden alıp kendi yemek istiyor yemeğini 😅