alyosuum ilk 2 buçuk su resmen lohusa psikolojisindeydim hayattan hiç hevesim yoktu, yetemiyorum diye düşünüyordum sonra geçti bebeğimi tanıdıkça , şuan 4 ay 20 günlük bebeğim sabah 2 saat öğlenden sonra 1 saat uyudu bugün normalde iki uyku yapıyordu öğlenden sonra ve dişler kaşınıyor huy değişiyor gece yatağına uyurken yatırıyorum yatmak istemiyor sabah gündüz oldumu her yer asla yatağında yatmıyor yanıma alıyorum yine 2 saat uğraşıyorum en son pes ediyorum bazen 10 dakika uyuyakalıyorum bakıyorum gözler açık kalkıyorum afallamış bir şekilde uyku düzenimiz bozuldu annelik böyle bir şeymiş bazı saatler ağlayasım geliyor gezmelerimi özlüyorum sonra diyorum az daha sabır bunlarda geçecek uyanıyor sevgi pıtırcıgı oluyorum uyuyor özlüyorum çok değişiğiz ay 😩😆😆😆