melis10 munckın çok güzel , hem çok sağlam hem akıtmıyor hemde dibindeki ağırlık sayesınde bebek ne tarafa yatırırsa yatırsın ağzına su geliyor ve yavaş akımlı , ben kızım 7 aylıkken kullandırmaya başladım hemen ögrendı 21 aylık hala aynı suluğu kullanıyor