melis10 Chicconun alıstırma bardagını almıstım ama memnun değilim cok zor su geliyor 8. Aylık bebeğim artık pipetliye gecsek ni ? Öneriniz varmı akıtmayan
Sedsedsed melis10 avent kullandım o aylarda. Alıstırma bardağından bende memnun kalmadım hiç nuk tu markası. +12 olunca yolculuk sulukları gibi baslıklı olanlara gectim
Feridece28 melis10 philps avent kullandık 1 yaşına kadar ama biberon kısmı küçüktü büyüdükçe yetersiz geldi. (büyükleri de var bu arada direk onu tercih edebilirsiniz) sonrasında munchki aldık çok memnunuz ikisini de kullanıyoruz.
baharbahce melis10 o aylarda mamajoo kullanmıştık akıtma yapmıyor 9ncu ayda munchkin e geçtik hala devam yatarak içse bile damlatmıyor 👌🏻
153s34 melis10 munchkin aldm dha yeni. Yere atiyor duusyor hcbsy olmuyor. Akitmiyor da. Bence bi bakin 🌻
Kedici melis10 chicconun pipetlisini kullanıyoruz aşırı memnunum iyi ki almışız ve alıştırmışız gerçekten. Biz 11 ay gibi verdik daha erken verseydik alışır mıydı bilmiyorum. Bu suluğun tek eksi yanı biraz fazla dolu olunca akıtıyor o kadar da olur bence 😅
Aslininannesi melis10 6 aylıktan beri Munchkin kullanıyorduk kızım 2 yaşında. Son zamanlarda akıtmaya başladı ve artık küçük geliyordu vagonlife marka suluk aldık akıtma kokutma yapmıyor
yagmure17 cansuuk çok şükür ben hiç çaba sarfetmedim tam 6 aylıktı suluk gelir gelmez yıkadım su koydum önüne verdim sanki hep biliyormuş gibi alıp içmeye başladı 😂 bende nasıl alıştırcam diye düşünüyordum