4 bucuk aylık bebeğim kim olursa olsun yer önemli değil emziriyorum. Örtü falanda kullanmıyorum. Ayrıca biri bakar görür diye de düşünmüyorum. Otobüste bebeğim küçük olduğu için adamlar kendileri burda rahat edersin kızım diyip yerlerini veriyorlar ve arka duruyorlar. Bugüne kadar hiç sorun yaşamadım çok şükür kendini bilen Bi toplum içinde yaşıyorum. Memleketime de memleketimin insanına da hayranım. Hataydan selamlar