Jessicaana Emziriyorum, memeyi milletin gözüne sokmuyoruz tabi ki, örtüyle battaniyeyle örterek, restoranda, cafe de, durakta, hatta Eyüp caminin orda 1.5 aylık bebeğimi kaldırımda emzirdim o kriz anını unutmam 😂 Bu çok doğal bir şey mümkünse ayı gibi bakmasınlar ya