Beyninizikullanmakucretsizdir Siyah-beyaz ya da krem-beyaz, diğerleri beni bozar bu kadar renkli giyinmeyi sevmiyorum 🤣
birprensannesi0208 Tubaalprsln yağ yeşili ve mavi yeşil olan yoktu yağ yeşilini tercih ettim umarım pişman olmam 🫢
Tubaalprsln birprensannesi0208 olmazsın canım onu beğenmişsin zaten güzel bi şekilde kombinelersin içine tam siner hayırlı olsun bu arada 🥰
Tatlican birprensannesi0208 Hayir en guzeli o hemde moda ben abiyemi o renk alacaktim ama son anda vaz geçtim
birprensannesi0208 Tatlican ben bekarken bir kez kullandım o renkde pliseli bir pantolon ama evlendikden heleki coluk cocuk olunca koyu renklere döndüm ama yazında koyu renk olmuyor 🫢aldım yağ yeşili olanı bakalım
pinkflowers birprensannesi0208 ilk baktığımda yağ yeşili diye düşündüm sonra mavi yeşilde olabilir dedim 😃
birprensannesi0208 pinkflowers kararsızlık 😃 bende kararsız kaldım sonunda yağ yeşilinde karar kıldım
birprensannesi0208 Minikbiiranne teşekkürler canım bende onu beğendim ve aldım bakalım inşallah pişman olmam 😃
Tatlican birprensannesi0208 Iyi gunkerde giy insallh .Eşin karismiyorsa giy canm .Ben her renk severim .Ama sadece kırmızıyı sokakta ve erkeklerin oldugu yerde giymiyorum idiali ve dikkat cekici bir renk olarak buluyorum.
Minikbiiranne birprensannesi0208 bence güzel canım hiç pişman olma tam yaz rengi ben olsam onu alırdım güle güle giy 😄
birprensannesi0208 Tatlican eşime gösterdim o genelde karışmaz cünki tesettürlü olduğum için genelde bol ve dikkat cekmeyen renkler giyerim ama bu rengi pek beğenmedi bakalım belki üstümde beğenir 😃