Bende var ve çoook gereksiz çok pişmanım. Philips xxl aldım hiç kullanmıyorum desem yeridir. Patates falan asla güzel olmuyor yağdaki gibi sadece tavuğu beğeniyorum soslayıp atıyorum ama onu fırında da yapınca aynısı oluyor. Ve bir videoda görmüştüm çok sağlıksız kanserojen madde üretiyor demişti bence almayın