Merhaba05 Kullanan annelere soruyorum sizce gerekli mi? Hangi marka model kullanıyosunuz? Neler pişiriyosunuz? Şöyle kolaylık sağlıyo böyle işime yarıyo diyeceğiniz neleri var? 3 kişilik aileyiz her gün yemek yapmaktan çok bunaldım işimi kolaylaştıracak bişeyler arıyorum🙈
aysegul_my Merhaba05 ufak tefek seyler pisirmek icin kolaylık olur koca fırın veya davul çaliştirilmamiş olur bende almasamda olur modundaydim ama 4 kişiyiz surekli büyük davulum var az bişi pişircek oluyorum kocaman şey ısınıp pişirene kadar cok zaman geçiyo hem fazla elektrik harcıyo airfreyde daha cabuk oluyo ondan almak istiyorum aslında
uykucukoalaa Merhaba05 bende var ama sadece tavukta kullanıyorum patates bile nadir kizartirim çok gereksiz bana göre pişman oldum aldığıma
Themom_ Merhaba05 philips xxl var bende. Bana gereksiz geliyor eşim geçen sene evlilik yıl dönümü hediyesi olarak almıştı patatesi 25 dkda kızartıyor 180 derece de içim şişiyor yani. Evde fırın veya davlumbaz varsa gereksiz bence.
Merhaba05 uykucukoalaa işte bende sadece tek bişeyde kullanmak için almak istemiyorum. Bi arkadaşımda var köfte yapıp denedim köfte kup kuru oldu beeceremedim mi pişirmeyi bilmiyorum ama bebeğim yemedi her zaman yaptığım köfte halbuki
egelsenkonuss Merhaba05 philips aldık bizde. Bence hiçbir özelliği yok gereksiz bi ürün hızlı da yapmiyor
aysegul_my Merhaba05 koyucak yerimde yok mutfagimda kalabalik biri geldiğinde davulum iyi olur büyük oda lazim oluyor kaldirsam desem o yüzden tezgah üstü airfrey düsündüm
Feyzosunannesi Merhaba05 çok gerekli birşey değil bence ben 2 sene önce almıştım onun yerine dikey süpürge alabilirdim, airfryer de neler yapıyorsunuz dersenn kızım için patates, tavuk köfte vs yapıyorum yada azcik börek pisirceksem fırını açmıyorum onda yapıyorum ama toplasan haftada bir defa anca kullanıyorum insan bı heves alıyor ama gereksiz bence
Happybaby06 Merhaba05 evet kofte kızartiyorum camlar hepsi açık eğer sadece bende koku yaptiysaa ya davlumbazim 💩💩 ya da benim makina bes para etmez
Parpaali Merhaba05 Philips kullanıyorum. Fırın kullanmayı bıraktım. Tavuk, köfte, patates kızartması, fırın sütlaç, karnıyarık, börek… Hepsini yaptım. Pratik oluyor, koku sıkıntısı yaşamadım.
gokce3535 Merhaba05 bana göre cok gerekli cunku ben asla ocakta kızartma yapmıyorum yağa karşı bı fobim var her yemekten sonra ocağı temizlerim mesela o yüzden ben ozellıkle temızlık açısından kullanıyorum
Oglumunannesiyim__ Merhaba05 beko marka kullanıyorum ama aldığıma pişmanım malesef sadece oğluma köfte kizartirken kullanıyorum onun harici hiç açmıyorum patates lezzetli olmuyor tadı bi tuhaf oluyor bana göre ama sevenide çok 1 kere tavuk pişirdim aynı işi fırında yapıyor zaten almasamda olurmuş hep tüketim çılgınlığı yüzünden heves ediyoruz