busraduru1 başına gelmeyen yok şu ara gerçekten 10. Günümüz ve ishal hala bitmedi bizimde kusma ile başladı yaklaşık 10-15 kere kustu acile gittik ilaç verdiler yolladılar sabahında ishal başladı ishal sayısı da 8i geçince direk yine acile gittik yatış verildi değerleri düzelince çıktık ne kan ne idrar ne dışkı hiç birinde sorun çıkmadı vücudunda az miktarda enfeksiyon çıktı ama ben adenovirüsten şüphelendim çünkü bugün öksürükte başladı ve belirtilerin çoğunu yaşadık hem üst solunum hemde bağırsak enfeksiyonu bir arada yaşadık bilmiyorum henüz tam geçmiş değil ilaçta kullanıyorum ama geçmiyor aksine herkese bulaşıyor eşimde bende ishal ve kısma yaşadık bebeğimiz kadar değil ama kısa sürdü bizde 10-15 gün sürüyormuş hastaneler ful bu hastalıkla doluydu gittiğimizde doktorum salgın olduğunu söyledi ama ilaçlar bile geçirmiyor çok geçmiş olsun size bol su tüketirse daha çabuk atlatır maalesef bizde iştah kaybı da var su bile içmiyor ilaçlarını kusuyor 😞🤷🏻♀️