rumeysalbayrakaya merhaba, bizde tam 3 yaş hemde bugün 🥲 şöyle ki benim kızımda hep parklara gitti ama en baştan beri diğer büyük çocukların bagirmalarindan ve hızlı hareket ederek oynamalarindan hep tedirgin oldu. Bir defasında çocuk görmeden eline basacaksın o an çok korkmuştu eğer hala parkta büyük ve koşan çocuk varsa yanaşmaz. Sevdiği arkadaşlarıyla çok güzel oynar hatta beni bile istemez, geçen ay jimnastiği götürdüm cekindi benden ayrılmak istemedi. Kendi yaş grubuyla pek kaynaşmadi. Şu an tatildeyiz denize havuza çok zor girdi. Kendini güvende hissedene kadar bekler. Bazen çok sosyal bazen çok içe kapanık. Mesela 1 hafta olacak tatile geleli mini disko sahneye hiç çıkmak istemedi bende üzüldüm kendi çapımda sonra Bi cesaretle beraber çıktık daha rahat etti, sonra sıkmayim nasil istiyorsa oyle olsun dedim ama bezen