Zeliff aden123bebek ilk günler o uyuyunca bez bağlayıp sabah uyanmadan çıkardım çünkü sabaha kadar çok kez çiş yapıyordu birini görüp değiştirsem öbürünü göremem üşütür diye korktum. Çişini tutmayı 4. gün öğrendi ve 5. gün kuru kalktı. O zamandan sonra hiç bağlamadım
QueenMom__ HurremSultannn hahah şifa olsun, da işte öğrenme aşamasında kazaya sebebiyet çok veriyor onun dışında sıkıntı yok su hayattır hahhah
bittercikolata__ aden123bebek Gece kalkıp yapması kızımda da öyleydi uykusu bolununce ağlıyordu bende lazimliga alistirdim mecburen uyurken lazimligini getiriyorum odaya kucağıma alıp lazimligina otururp yaptırıyorum değilse baya zor oluyor
aden123bebek Pastaneusuluislakkek bittercikolata__ ya aslında ben de tuvalete değil lazımlığına yaptırmaya çalışıyorum . Lazımlık yanımızda oluyor yapmıyor ama . Yapmaması sorun o kadar sinirleniyor ki sonraki kaldırmalarımda mesela daha ben bişey demeden çişim yoook diye ağlıyor
HurremSultannn QueenMom__ valla öyle.guzel içiyor ki lök lök bende dur diyemiyorum 😂 sabah da bez ağzına kadar dolu😂 icimdej diyorum bu kız nasıl tutsun😂
Pastaneusuluislakkek aden123bebek yanlış anlamazsanız, uykuya yakın zamanda sıvı tüketmesine izin veriyor musunuz?
aden123bebek Pastaneusuluislakkek evet su içmeden uyumaz mesela gece de klima açık uyuduğumuz için boğazı kuruyor . Uyumadan yarım çay bardağı kadar içiyor, gece boğazı kuruyup uyandığında da söylüyorum çişimiz kaçıyor su içtiğimizde diye yudumluk içmesine izin veriyorum
aden123bebek HurremSultannn böyle olunca sonradan gece tutma konusunda sorun olursa diye korkuyorum tekrar iş olacak sanki
bittercikolata__ aden123bebek ayy evet ilk zamanlar çok zor oluyor yaa asabi oluyorlar uykusu bolununce
afraybars1 aden123bebek kız çocukları için lazımlıklar var şimdi pet şişe şeklinde canım bi bak istersen
aden123bebek afraybars1 gördüm onları ama kullanışlı mı acaba yorum çok yoktu kullanan var mı acaba etrafınızda
Meryemhorasan Kızlar merhaba benm oğlum da çişini ve kakasını ısrarla duşa kabine yapıyor ne yapabilirim sizce çözümü olan var mı
Parsmir aden123bebek uyuyunca bez bağlıyordum, sabah uyanmadan bezi çıkarıyordum temiz kalktığını düşünüp mutlu oluyordu gece hiç uyandırmadım, çocuklarla inatlaşmaya gelmiyor☺️bir süre sonra tamamen bezi çıkardık hayatımızdan
Okali aden123bebek merhaba aynı sorun şu an bizdede var. 27 aylıkken tuvalet eğitimini tamamladım şimdi 36 aylık. Şimdiye kadar çok iyi gitti eğitim ama gece çiş için kalkmayıp yatağa yomaya başladı bi kaldırınca da inadından gitmiyo ve gündüzleri de asla söylememeye çişini tutmaya başladı kafayı yiycem.