aden123bebek benimki 32 aylık. Aynı zamanda başlamışız tuvalet eğitimine. Gece yatmadan benimki de arıza çıkarıyor, her akşam anlatıyorum, bu bir kural diye. Eğer çok ağlıyorsa uykusunu biraz erteleyip kafası dağılınca oyun yoluyla tekrar teklif ediyorum. Gece kaldırmadım hiç, bu alışkanlık bence kötü bir alışkanlık çünkü. Ha bu arada evet bazen kaçırıyor altına. Mesela dün işte etti yapmadı, gece çişini altına yapacaksın ve ben seni uyandırmak zorunda kalacağım dedim, uyudu öyle. Gece bir baktım hiiii annneeeee çiş yaptım beni tuvalete götür diye uyandı 🤣🤣 tam yaparken farkedip tutmuş, üst baş kirlendi tabii. Tekrar anlattım. Bu akşam yine arıza çıkardı, dün geceki gibi altına mı yapmak istiyorsun annecim kirli kalkma dedim ikna oldu.