sekerszkahve prensesannesi1_ biliyorum o kadar zorladılar ki artık ben kayıt yenilemiyorum iki dersim var bekliyorum neyi bekliyorsam tabi onu da bilmiyorum 😅🙄
sekerszkahve prensesannesi1_ daha çok bekleriz anam bu saatten sonra zor ama imkansız değil 😅bir umut bekleyelim bakalım