sekerportakali9 badeismomm henüz dün başladık ben saatleri tuttum bu gün yarın görüşeceğiz ayrıntıları ödemesi 3000
badeismomm sekerportakali9 ya ben uyku aralıklarına dikkat ediyorum zor uyuyor uyurken bile meme istiyor emzik tutmuyir desteksiz uykuyu geçtim destekli bile uyutamıyorum memeyi alınca ağlaması ancak duruyor istiyorki onu hiç birakmiyim memede öyle tutayim uyuyo birakinca uyaniyo saat başı gece memede tutuyorum emmiyor öyle memede durcak
sedagork badeismomm 4 aylık bebiş uyku gerilemesinde olduğu için bence eğitim gerilmemeli. Size ihtiyacı var demek ki. Emmek sadece fiziksel değil ruhsal da bir ihtiyaç bebişlerimiz için. Çok zor evet ama sabredin. 6.5 aydan yazıyorum. Tüm uyku sorunlarını dibine kadar yaşadım. Saatlerce emzirdim. Geçiyo 🌸 yine mükemmel değiliz. Ama bence tam şuna uyku eğitimi zamanı benim. Çünkü kendi düzeni oluşuyor artık merak etmeyin. Erken davranmayın bence
badeismomm sekerportakali9 diş olabilirmi acaba bazi bebekler dis dönemi emmeye daha yatkın olurmus uyku zaten her coxukta problemli bence yani uyumuyorsa uyumuyor ama bu kadar memede durmak.istemesinin bi sebebi olmali
sekerportakali9 badeismomm dişe daha çok var gibi bizde ama ya bilemedim ki belki alışkanlık olabilir sizin dediğinizde olabilir ay artık o mu bumu diye düşünmekten yıldım zaten
idilko Benim kızım da 5,5 aylık maalesef atak diş hiçbiri değil basbayağı alışkanlık . Bıraktırmaya çalışınca çığlık çığlığa . Hangi uyku eğitimi metodunu kullanıyorsunuz ağlatmak hiç istemiyorum gerçekten ağlatmadan verilebilen var mı
elfgokce Uyku eğitimi dediğiniz kendi kendine uyuması mı oluyor. 11 aylık yatakta piş pişş yapıyorum öyle uyuyor saat 20:30 da. Hiç kendi başına uyumadı bugüne kadar