mom97X şimdi 7aylığız ama şu yazdığınızı okuyunca hemen hatırladım ilk günleri. Kış ve herkes gripliydi bi süre yardıma kimse gelememişti. Eşim işe gitmek zorunda. Hava kapalı, yağmurlu, soğuk, fırtınalı, tecrübesizlik cabası, çocuk gazlı sürekli ağlıyor. Ev klimalı salon güzel ama mutfak soğuk yani çocuğu odadan odaya bile gezdiremediğim kabus günler. Annem telefonda 40ı bi çıksın, 2ay bi geçsin öyle olur böyle olur derken bu aya geldik. Hep bi basamak koyuyorlar önümüze motive olabilmemiz için. Bu hayatımızdaki küçük insanlara alışma süreci. Çok bunaltıcı biliyorum. Hala bunaldığım ve ağladığım günler oluyor. Ama tabiki başlardaki gibi değil. Alıştıkça bebeğin dilini çözdükçe içindeki ağırlıklardan kurtulacaksın. 5dakika bile olsa dışarı çık hava al, yardım alabileceğin kişiler varsa bol bol al, bazen yalnız kal sessizlikte dinlen.. sana iyi gelebileceğini düşündüğün şeyleri kısacıkta olsa yapmaya çalış