Gerçekten 40 günlük olduğunda daha mı rahat oluyor ?
13 günlük bebeğim, ve her gün ağlıyorum. Lohusa depresyonu resmen. Uykusuzluk, yorgunluk, evden çıkamama, gaz sorunu.. çok yıprandım
Kendimi hep yalnız ve mutsuz hissediyorum
40’ı çıkınca geçecek diyolar gerçekten öyle mi ..?