Yıllarca tedavi görüp antidepresanlar kullanan biri olarak yazıyorum. İlk önce kendinin farkına varman zaten tedaviyi kabul etmişsin demek. Ben istismardan dolayı tedavi gördüm. Öyle bir raddedeydim ki artık intihar edecek durumdaydım. Kendi kendime konuşuyor,epilepsi gibi nöbetler geçiriyordum. Başımı alıp gidiyordum. Kendimi hep deniz kenarında buluyordum. O yolu nasıl gittiğimi de hatırlamıyordum. Yıllarca ilaç kullandım. Daha da kötü oldum. Benim hastalığım konversiyon bozukluğu. Meğer ilaç daha da kötü yapıyormuş bu hastalığı. Sağlıkçı olmamın avantajını kullanarak en iyi psikiyatri doktoru çalıştığım hastanede olunca bunu hemen kullandım ve görüşmeye başladık. Hemen ilaçlarımı kesti. Hangi hastalık olursa olsun ağır vakalarda ilaç daha da ağırlaştırır ,Hafif düzeylerde ilaç çok işimizi kolaylaştırır demişti. Psikoterapi ve hipnoz tedavisi sayesinde kurtuldum 1 yılda. Hala ara ara gidiyorum ihtiyacım olabiliyor. Bende doğumdan sonra tekrar tetiklendim. Şuan tekrar ihtiyacım var ve memleketten döndüğüm gibi tekrar başlayacağım. Doktorun seni tanıdıkça en iyi tedaviyi yapacaktır. İlaçlar ilk etapta aynen dediğin yan etkileri yapıyor. 1 hafta sürüyor aşağı yukarı. Merak etme. İşe yarıyor çok. Yan etkiler geçtikçe anlayacaksın bunu. Kendine de inandığın sürece hızlı toparlanacaksın.