kanalize çok doğru bir karar almışsın, keşke daha önce gitseydin. ben hamile kalmadan da, hamileyken de, doğumdan sonra da terapi gördüm ve ilaç kullandım. İnsan o depresyondan kendi kendine çıkamıyor, dışarıdan bir destek gerekiyor ve terapi bu durumda hayat kurtarıcıdır.