livanurvealpinannesi61 yalnız burada ‘key word’ u kaçıran sizsiniz, bebeğim 7 aylıkken anne sütünü bıraktı diyorsunuz, benim kızım bırakmadı. Ayrıca deli gibi mama öneren doktorları ben kavram olarak samimi bulmuyorum, ben doğumda bile direktif verdim bebeğime emmediğine kanaat getirene dek mama verilmeyecek diye. Benin inancım, bilgi birikimim, araştırmalarım bu yönde idi yani emen bebeğe mama vermemek ama bizim ilerleyişimizde de mama oldu yine de, inanın bu konuda çok ciddi ve yansız kaynaklardan çok araştırma yaptım. Mama diyen doktora da gücenmemeyi hamile iken öğrendim.