Minnakordek hayır hayır ilgisi yok. Bebim şahsi kanaatim, bir anne emzirmek istemyorsa bile emzirmeyebilir, bence bu da çok normal. Ama orada anne sütğnden vs bağımsız mama bırakma zamanı sorulduğu iöin ben de mamayı bıraktığım zamanı söyledim. Ben çok severek emzirdim, hala emziriyorum (18 ay) hatta ilk etapta süt yetmiyor-bebek kilo verdi sütecinde bile mamaya olan sevecen tavrı yüzünden doktor değiştirmiştim, kastım lu, karşıma geçip, sütün yetersiz, bebek aç, mama vereceksin, biberonla vereceksin dedi. Dediğim gibi ben hamileyken emzirme hayalleri ile yanıp tutuştum. Evet emzirmemek normal ama bunu oradaki doktor dedi diye yapmayacaktım, sonra çok iyi bir hekimden emzirme danışmanlığı aldım, diğer doktor gibi ne sürekli mama dedi ne biberon dedi. Beni çok destekledi. Diğer dokyorun habire mama dediği niktarı bu doktor ‘gğnde sadece 3 kez 30 cc’ olarak düzenledi. Böylece kilo alımı ı normalleştirdi. Ardından da ek gıda başladı. Hiçbir sorunla karşılaşmadım çok şükür, kilo alımı biraz hızlandı bile haliyle de doğal olarak mamayı kestik zira evet cidden gereksizdi. Yemek yiyen ve anne stü de alan bir bebekte mama çok gerekli değil..