aylizinannesiiii 3kedili2bebekli ben pirinci suyla haşlıyorum biraz su çekmeye yakın pirinci ekliyorum farklı geldi 😅
3kedili2bebekli aylizinannesiiii hiç gerek yok zahmet bu dediğim tarif en anam babam usulü derler ya öyle bir tarif küçüklüğümden beri annem öyle yapardı hatta biraz kaynayınca alıp fırına atıyorum fırında az daha pismis kıvam almış kızarmış oluyor fırın sütlaç işte en basiti bu 😂
Minel-inannesi 1optikli cay bardağı pirinc 2su bardağı suyla haşlanır. 1kg süt pirinc suyunu iyice cekince ilave et. 1bucuk su bardağı seker ilave edip iyice kaynat. 1paket vanilini ocagi kapatinca ilave edip porsiyonla.
aylizinannesiiii Minel-inannesi aa tamam pirinç fazla gelir diye yarım çay bardağı yapıyordum 🥹💕 çok teşekkür ederim 😍😍
[silindi] aylizinannesiiii un koyma canim muhallebi gibi olur pirinc zaten kendi nisastasini salar ben hic katmam
Deletedmom_216 aylizinannesiiii ben de bi kere koydum tadı farklı olmadı. Nişasta nın konması zaten koyulaşsın diye ee unda koyulaştırıyo. Nişasta tat versin diye konmuyo yani
livanurvealpinannesi61 aylizinannesiiii ben un nişasta koymuyorum hiç gayet güzel oluyor. Sadece vanilya koyuyorum kaynayınca