aylizinannesiiii Kızlar nişastam bitti almaya çıkamadım kızımda sütlaç diye tutturdu bir yemek kaşığı un koysam olur mu yapan var mı yardımcı olur musunuz
1gulceninannesi aylizinannesiiii olur bence sonuçta bağlamak için koyuluyor kıvam versin diye. 2 kaşık kadar sütle çırp içine ekle nişasta gibi.
melegim71 aylizinannesiiii ben koymuyorum canim koymayin pirinci biraz fazla tutun bazen nisastali yapiyorum bazen kaynaya kaynaaya kivam verdiriyorum pirinc nisastasini saliyor zaten
aylizinannesiiii melegim71 pirinci fazla olunca evdekiler hiç yemiyor pilav gibi diye 🥹🥹 o yüzden biraz nişasta ile bağlıyordum bitmiş şimdi
melegim71 aylizinannesiiii nekadar koyuyorsun pirinci misal ben 1 ltreye eger nisastasiz yapacaksam 1 cay bardagi nisastali yarim koyuyorum misal hic pilav gibi olmuyor dulu severim ben
Deletedmom_216 aylizinannesiiii ben de bi kere koydum tadı farklı olmadı. Nişasta nın konması zaten koyulaşsın diye ee unda koyulaştırıyo. Nişasta tat versin diye konmuyo yani
aylizinannesiiii melegim71 bir litreye yarım çay bardağı koyuyordum ama nişastasız bir çay bardağı mı yapayım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aylizinannesiiii Kız nişastaya ne gerek var? Ben Nişastasız yapıyorum. Nişastasız sütlaç tarifi de var çok güzel. 🫶Una da gerek yok (Nişastasız Anne sütlacı yaz)
aylizinannesiiii NeclaLeylaCeydaOhnealaneala nasıl oluyor bir litre sütüm var tarif verir misiniz hemen yapayım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aylizinannesiiii Nişastasız anne sütlacı yaz internete nefis yemek tarifleri:)
3kedili2bebekli aylizinannesiiii ben hiç bir sey koymuyorum sütü ocağa koyuyorum ısınırken pirinci kaynayınca şekeri koyuyorum kıvam alana kadar pişiriyorum yeterli oluyor çok da güzel oluyor
aylizinannesiiii 3kedili2bebekli ben pirinci suyla haşlıyorum biraz su çekmeye yakın pirinci ekliyorum farklı geldi 😅