Yamanikomm028 busra7119 yeni gördüm kusura bakmayın sonuç polip varmış aldılar biyopsi yapıldı parça iyi de değil kötü de ama kötüleşme ihtimali yüksek her 4 5 yılda bir kolonoskopi istedi tedbir amaçlı
elifelif7 Yamanikomm028 yıllardır mı kanama oluyordu benimde sezaryen doğum sonrası 2 yıldır kronik karın ağrım var sosis gibi düzgün görünümlü dışkılamam hiç yok ya püre gibi ya da parça parça oluyor
Yamanikomm028 elifelif7 doğumdan sonra arttı kanamalarım hep kabızdım ya da ishal kolonoskopi istendi sizde bir dahiliye veya gastroenterolojiye gorünün isterseniz