Dün doktora gittim dışkılarken hep kan geliyordu kabızlık vardı vs doktor sigmoidoskopi istedi internetten bakyorum genellikle kanser teshisi icin bakılıyor korkuyorum bu ve benzeri şıkayetlerle gidip kolonoskopi ya da sigmoidoskopi yaptıranlar var mı