btlbsr Sabah 7-8giji çıkardığınizda parkta çocuk oluyor mu, bende 8-9o civar cikariyorum hava cok isinmadan ama kimse olmuyor üzülüyorum da sonra sosyallesemiyor diye, çünkü evde de kaydırak ve salıncağı var ki anlamı olmuyor yani kimse olmayınca, yine bakiniyoruz tabi kediye köpeğe vs., aksam esimle gonderip yemek yapmaya uğraşıyorum çünkü artık gün içinde yapamıyorum 14aylik oldu nerdeyse imkan vermiyor, e parkta da genekde kadinalr var esimde o yuzden tam manasıyla kaynastiramiyor, parka çıkan kadınlarda ekip olmuşlar nerdeyse ben çıkarınca da kendimi dışlanmış hissediyorum, park meselesi içinde kanayanbir yara