zelaldilan ben götürüyorum. Bizim kendi dükkanımız var çocuk zaten sabahtan akşama kadar bir sürü insanla temas halinde ve sürekli yerleri yalamaya kalkıyor. 😅 parkın mikrobu da neymiş ya deyip götürüyorum sık sık. Ama şöyle bir şey var, parkta oraya buraya dokunduğu için kesinlikle orda bir şey yedirmiyorum. Dükkana döner dönmez de kıyafetlerini çıkartıp ellerini ayaklarını yüzünü falan bol sabunla yıkıyorum 🌸