Canım bende bir sürü mama denedim aptamille başladım hip similac derken bebelac golda geçtim, ilk geçişte hemen yapmadı kakasını sanırım onu soruyorsun, mama değişikliklerinde kabızlık olurmuş doktoru aradım içine zeytinyağı koy dedi sonrasında da kabızlık düzeldi👍