Kızlar merhaba.. Bebeğim aptamil kullanımımızla kabız oldu. Üzerine sma denedim düzelmedi hipp combiotic 1 dünden beri deniyoruz fakat pek doymadı ve hala kakasını yapamadı bebeğim ve çevremden bebelac goldun kabız yapmadığını düzenlediğini duydum lütfen bilgisi olanlar söyleyebilir mi?