NewMomm1 yapıyorlar valla sahtesini bişekilde çıkıyor yani belkide üretim hatası bile olabilir bilmiyorum. ama duydum bende o yüzden sormak istedim, ben 5+ plus kullanıyorum sünnet olduğunda 6 numara almıştık onu kullandık ama şu mavi Molfix değil diğer bezini kullandık dışı krem.renkliydi heralde elimizde sonra 5 numara olanı kullanınca o bitince direk 5+ aldım ama bu da bir tuhaf geldi suphelenxim