grapefruitella melis10 5. ay oldum ve düzenli oluyorum sadece oluş şekli biraz değişti. Genelde ağrısız ve aşırı akıcı geçiyor 😂
ygmrln miniklerinannesii00 göbek gitmiyorda kilo vermek istiyorsan regl den sonra çok hızlı gidiyor ben diyetteydim çok yavaş giderdi bi regl oldum o ay içinde 3,5 kilo gitti hepsinde karın bölgesinden ondan karın gidiyor demiş olabilirler
miniklerinannesii00 ygmrln belkide ama kilo vermek istiyorum yapamıyorum gün içinde çok koşturuyorum çok acıkıyorum