cikolataliekmek melis10 tam 2 ay da oldum ilkini ama ikinci normal zamanından 10 gün sonra geldi. Ve normalde 1 hafta sürerdi 4 günde bitti
miniklerinannesii00 7 aydır olmuyorum bende olmak istiyorum göbeğim var regl olunca gidiyormuş galiba öyle diyorlar
miniklerinannesii00 BerilEce çevremde herkes gidiyor diyor ya öyle demeyin göbeğim çok yani kalmasınnn
simseklivekalpli melis10 5 ay sonra oldum. Düzenli hemen hemen. Ama bir ağrı başladı ilk 2 gün doğum sancıları çekiyorum.
melis10 Bende 8. Ayda oldum ara ara leke geliyordu 2 aydır ama bu sefer farklı. Felaket bas agrısı yaptı parol içtim
melis10 miniklerinannesii00 ödemin gider yani ama yağlar gitmez gibi bencede. Sıkma canını saglık olsun benimde kaldı göbeğim ama takmıyorum zamanla gider naapalım
BerilEce miniklerinannesii00 keşke dediğiniz olsa ama öyle değil aylarca olmadiginizdsn şişlik gidiyor normal göbek duruyor yani
ygmrln miniklerinannesii00 göbek gitmiyorda kilo vermek istiyorsan regl den sonra çok hızlı gidiyor ben diyetteydim çok yavaş giderdi bi regl oldum o ay içinde 3,5 kilo gitti hepsinde karın bölgesinden ondan karın gidiyor demiş olabilirler
miniklerinannesii00 melis10 ver ama unutma. Ben üçüz doğum yaptım göbeğim 6 aylık hamile gibi yani gitmezse naparım hayatımın sonuna kadar 😩
edac0023 3 ay oldu hala olmadı strese girdim. 2. Hamileliğim ilk bebegimde böyle olmamıştı 40mdan sonra düzenli adet olmuştum bunda neden böyle oldu anlamadim
sibelkilic melis10 1 ay sonra oldum hala duzensız her adetımın gununden 10-12 gun ılerde oluyorum bu ay tamamen musluk kesılır gibi oldum 12 gecıkmelı gunden sonra olmuyorum desem yerı neden bılmıyorum
sahsenemkaya melis10 4 aydır olmuyordum şükürler olsun 3 gün önce adet görmeye başladım ilk kez düzenli olur inşallah sonrasind