Bebeğim 2 ay 20 günlük meme ve günde 1-2 mama takviyesi ile gidiyodum ona rağmen kilo alımı fazla değil 2750 doğdu şu an 5 kilo 2.ayında 600 gram almıştı günde 2 kere mamaya öyle başladk ama hala kilo alımı az. Şimdi de 4 gündür mama yemiyor mama deniyoruz sma kullanıyoduk yiyodu memnunduk onu reddedince başka markaları denedik aynı tepkiyi veriyor yüzünü buruşturup diliyle itiyor sadece emmek istiyor ama sütüm yeterli olsa mama başlamazdık zaten sütüm var ama miktarı yeterli değil sanırım günde 3 lt yakın su içiyorum solgar kullanıyorum bestlak kullanmıştım rezene içtim dinleniyorum da sütüm nası artıcak bilmiyorum yardım edin ne yapmam lazım nası yeteceğim bebeğime ben :(