reyreylo mesela doğuma gittiğimde bir gece bile olsa oğlumdan ayrı kalmak beni çok üzmüştü. çünkü bensiz uyumaz ve bensiz yemek yemezdi. eşimle o gece çok zorlandılar. ertesi gün hastaneye geldiğinde beni kardeşini emzirirken gördü ve tam yarım saat hiç durmadan ağladı. biri sağıma yattı biri soluma yattı. neyse sonra eve geldik. inanır mısınız iki gün öğle uykusu uyumadı. çünkü uyutamıyordum sezeryan halimle sallayamıyordum. sonra bu böyle olmayacak dedim. üçüncü gün dikişlerimi önemsemeden ayağımda sallamaya başladım. bunun dışında küçükle birlikte sabah ezaınndan sonra uyuyoruz. ben 4 saat flaan uyuduktan sonra zaten büyük oğlum uyanıyor. gözümü zor açıyorum sabahları