Kızlar şuan 5 aylık bir kızım var. Aklımda ikinci çocuk düşüncesi henüz yok ama ileride belki düşünebiliriz. Merak ettiğim şu, ikinci çocuk doğunca ilki ne oluyor 🥲 yani bütün sevgi ilgi bir çocuktayken birden bir tane daha oluyor ve her ikisiyle de ilgilenmek gerçekten mümkün mü. İlgiden kastım sadece bakım değil öpüp koklamak, sevmek. Şuan kızım tek olduğu için ve ona çok bağlı olduğum için ikinci bir bebek nasıl sevilir, ikisiyle nasıl ilgilenilir hiç hayal edemiyorum. Bunu sürekli düşünüyorum.